• Forum
  • Jobs
  • Technisch software engineer C++ met aff

 
Technisch software engineer C++ met affiniteit voor Internet beveiliging en Biometrie

Wat doe je als Technisch software engineer C++ bij ID-Me?

Als technisch software engineer ontwikkel je innovatieve oplossingen ter ondersteuning van diverse biometrische oplossingen voor authenticatie en digitale identity. Binnen de projecten bekleed je afwisselende rollen van ontwikkelaar, R&D engineer, code reviewer en tester.

Wat vragen wij van jou?
• een afgeronde relevante HBO of universitaire opleiding
• minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met software ontwikkeling in C++
• kennis van en ervaring met Internet Security issues
• pré is ervaring met biometrische authenticatie en WBF
• ervaring met C, Java, Android, Unix, Linux en object georiënteerde ontwerpmethoden
• ervaring met Objective C, iOS en Mac OSX
• proactieve houding, ambitie, servicegerichtheid en goede communicatieve vaardigheden


Wat mag je van ons verwachten
ID-ME wordt gekenmerkt door één bindende factor: Passie voor innovatieve Technologie! Die passie geven we handen en voeten in onze biometrische oplossingen. Denk bijv. aan Fingerprint scanning, Face recognition, Voice recognition, Iris scanning.
Binnen het Development team kun je je ontwikkelen en profileren als R&D engineer, code reviewer en tester. Vanuit het Development team ontstaan initiatieven die kunnen worden omgezet in een product of een dienst binnen onze product portefeuille, die we verder uitwerken binnen onze roadmap voor toekomstige productontwikkelingen.

Een vast dienstverband en een goed salaris
.
Veel kansen om je zowel persoonlijk als vakinhoudelijk te ontwikkelen.

Een flexibel pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met ruimte voor persoonlijke wensen.

Een mobiliteitsvergoeding en een laptop.



Meer weten en solliciteren?
Vind jij dit interessant en ben je een innovatief Technisch C++ software engineer ?
Solliciteer bij ID-ME! Stuur je CV met motivatie naar joseph.kakisina@id-me.com.
Last edited on
Topic archived. No new replies allowed.